Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/розділка.gif

2019

ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ"

* Проведення пошуково-дослідницької роботи:
"Микола Гоголь. Штрихи до портрета"
"Бобринецькі стежки марка кропивницького"
* КЛЮЧІ ДО РОЗУМІННЯ УКРАЇНСЬКИХ СУЧАСНИХ ДИТЯЧИХ ТВОРІВ.

2018

ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ"

Напрацювання членів творчої майстерні: розробка тематичного уроку, використовуючи різні інформаційні ресурси.

2017

Робота творчої групи «ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ MICROSOFT ТА GOOGLE В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ»,

Напрацювання членів творчої групи.

/Files/images/розділка.gif

Виїзне засідання обласної творчої групи вчителів української мови і літератури

Однією з найважливіших потреб сучасної школи є формування у дітей здатності стати успішними учнями. І це може зробити лише успішний учитель. А й справді, якщо ми будемо вчити покоління Z так, як учили нас, то ми вкрадемо їхнє майбутнє. Саме в цьому ще раз переконалися учасники виїзного засідання обласної творчої групи вчителів української мови і літератури, проведеного на базі Миколаївської гімназії №2 та Миколаївського економічного ліцею №2 Миколаївської міської ради (далі більше…)

11 травня 2017 року методисти лабораторії гуманітарно-естетичних дисциплін Мінич Г.В., Маранська І.А (завідувач Ревнивцева О.В.) провели виїзне засідання обласної творчої групи.У ході засідання члени творчої групи відвідали майстер-клас з теми «Модель навчання української мови на основі поєднання елементів трьох технологій: генерації знань, сконцентрованості навчання, природовідповідності навчання» Купцової Валентини Володимирівни, учителя української мови і літератури Миколаївської гімназії №2, заслуженого вчителя України. Валентина Володимирівна поділилася багаторічним досвідом роботи над структуруванням навчального матеріалу, який зібраний у «Посібник гімназиста з української мови» з опорою на індивідуальний образ та краєзнавчий матеріалз урахуванням доступності, наростання складності, відповідності віковим особливостям, та презентувала власну модель національно-патріотичного виховання школярів.

Новицька Ганна Володимирівна, учитель української мови і літератури Миколаївського ліцею №2, лауреат конкурсу «Учитель року – 2015», поділилася досвідом використання інтерактивних сервісів на уроках української мови і літератури, цікавими нетрадиційними домашніми завданнями, елементами впровадження медіаграмотності в роботі вчителя української мови і літератури.Під час майстер-класу «Бароко по-нашому» Ганна Володимирівна поділилася секретами мотивації навчальної діяльності учнів,що сприяло підвищенню рівня професійної компетентності та особистісному розвитку вчителів.

Члени творчої групипознайомилися з історією літературної Миколаївщини та відвідали Миколаївський обласний краєзнавчий музей.

Інформацію підготували методисти НМЛ гуманітарно-естетичних дисциплін Мінич Г.В., Маранська І.А.

2016

07.12. 2016 року відбулося останнє засідання творчої групи учителів української мови і літератури з проблеми "Компаративний аналіз художнього твору"
Запрошуємо відвідати Landing Padge творчої групи, переглянути напрацювання учасників та залишити коментарі за покликанням ТИСНІТЬ
Оголошення!
Відповідно до п. 92 наказу директора департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації № 449 від 15.12.2015 року «Про проведення обласних науково-методичних заходів, конференцій, семінарів, засідань творчих груп, занять шкіл педагогічної майстерності, майстер-класів, тренінгів тощо у 2016 році».
07.12. 2016 року у дистанційному форматі
відбудеться засідання творчої групи з проблеми «Компаративний аналіз художнього твору».
Просимо учасників творчої групи підготувати матеріали до розгляду на засіданні.
1. Образ учителя у творах мистецтва (у контексті порівнянь: художній текст, фільм, музичний твір, картина тощо). Формат роботи – довільний.
Роботи (покликання на роботи розміщені в мережі Інтернет) надсилати на адресу: arina.m81@gmail.com у період з 28.11 по 02.12.2016 року.
2. Заповнити форму: goo.gl/tyURmY

03.11.2016

Нагадуємо, щовідповідно до п. 79 наказу директора департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації № 449 від 15.12.2015 року «Про проведення обласних науково-методичних заходів, конференцій, семінарів, засідань творчих груп, занять шкіл педагогічної майстерності, майстер-класів, тренінгів тощо у 2016 році» 03.11.2016 року у дистанційному форматі відбудеться засідання творчої групи учителів української мови і літератури з проблеми «Шляхи аналізу літературного твору в шкільній практиці. Сучасні технології роботи зі змістом художнього твору». Просимо членів творчої групи до 02.11. 2016 року на е-mail: nml_ukr@ukr.net надіслати підготовлені матеріали до роману Андрія Кокотюхи «Червоний».
Перегялнути, додати матеріали та залишити коментарі можна ТУТ.


17.03.2016

17 березня 2016 року на базі комунального закладу «Кровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбулося засідання творчої групи учителів української мови і літератури з проблеми «Компаративный аналіз художнього твору». Учасники відвідали практичне заняття зі створення он-лайнового портфоліо вчителя (технічний аспект), яке провів Буртовий С.В., завідувач кафедри ТІМСО, кандидат педагогічних наук. Під час засідання розглянуто питання: технології критичного мислення: як сприймати і трактувати текст; порівняльний аналіз поетичних та прозових творів; методика порівняння літературних явищ. Члени творчої групи взяли участь у тренінзі «Не потони в інформаційному дощі».

/Files/images/DSC_0325.JPG

Більше світлин тут

2015

08.10.2015. Про технології підготовки, мережеву підтримку та проведення уроків літератури в 5-11 класах говорили 8 жовтня 2015 року на засіданні обласної творчої групи вчителів української мови і літератури з проблеми «Шляхи аналізу літературного твору в шкільній практиці. Сучасні технології роботи з текстом художнього твору».

Традиційно члени творчої групи приділили увагу нововведеним творам з української літератури в 8 класі. Проаналізували та розробили алгоритм аналізу твору В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».

АЛГОРИТМ АНАЛІЗУ

А також продовжили мандрівку літературними стежками Кіровоградщини, відвідавши Нечаївський літературно-меморіальний музей Ю. Яновського.

ФОТО

28.04.2015
Уже вкотре відбулося засідання творчої групи вчителів української мови і літератури з проблеми «Шляхи аналізу літературного твору в шкільній практиці. Сучасні технології роботи з текстом художнього твору».
Під час зустрічі Гайда Лариса Анатоліївна, методист науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», ознайомила із сучасними читацькими уподобання крізь рейтинги української «Книгарні Є».
Вперше, щоб продовжити роботу, члени творчої групи взяли участь у літературному квесті, умовою правильного завершення учасниками якого було виконання завдань та прихід до комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І ступеня «Гармонія» – гімназія імені Тараса Шевченка – центр позашкільного виховання «Контакт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

ПЕРЕГЛЯНУТИ СВІТЛИНИ

Члени творчої групи ознайомилися із елементами використання музейної педагогіки при вивченні творчості Тараса Шевченка, відвідуючи кімнату шевченкознавста.
Далі учасники засідання працювали над аналізом тексту та створенням методичного супроводу до вивчення твору О.Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» у відповідності до реалізації змістових ліній Державного стандарту базової та повної середньої освіти (7 клас, Програма з української літератури для 5—9 класів загальноосвітніх навчальних закладів розроблена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1392).

Матеріали роботи

21.04.2015
21 квітня 2015 року на базі комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» відбулося засідання творчої групи учителів української мови та літератури з проблеми: «Компаративний аналіз художнього твору». У центрі уваги членів творчої групи був текст Володимира Рутківського «Джури козака Швайки» та переглянули показові уроки, перебіг яких передбачав реалізацію елементів компаративного аналізу під час вивчення учнями шостого класу даного тексту.
Урок української літератури на тему «Звитяга і мужність козаків у романі Володимира Рутківського «Джури козака Швайки» проводила Фоменко Е.А., учитель української мови та літератури, вищої кваліфікаційної категорії.
Урок української мови на тему «Займенник: загальне значення морфологічні ознаки, синтаксична роль» демонструвала Мацко Н.М., учитель української мови та літератури, вищої кваліфікаційної категорії.
Урок української літератури та англійської мови на тему «В. Рутківський «Джури козака Швайки». Творчість відомого українського письменника. Твір про волелюбних сміливих героїв, які вміють вистояти у складних ситуаціях» Жилкіна Т.П., учитель української мови та літератури та Турченко Н.С., учитель англійської мови комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».
З метою підвищення фахового рівня в ході засідання відбулася зустріч членів творчої групи із доктором педагогічних наук, дійсним членом Української академії, доцентом кафедри мовної освіти Херсонського державного університету Омельчуком Сергієм Аркадійовичем. Під час якої піднімалися актуальні питання щодо нормативного формулювання змісту навчального матеріалу й граматичних та правописних правил та сучасна лінгводидактична термінологія з погляду нормативності.
Члени творчої групи ознайомилися із можливостями використання елементів інтерактивних технологій та сервісів Padlet, LerningApps.org під час компаративного вивчення шкільного курсу літератури.

Переглянути матеріали

Висловлюємо щиру подяку Кравченко Надії Станіславівні, директору та Бойко Людмилі Борисівні, заступнику директора комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», за сприяння у проведенні засідання творчої групи.

/Files/images/DSC_1727.JPG

/Files/images/DSC_1738.JPG

24.09.2014

Стежками долі Кобзаря

В дні перемог і в дні поразок,
Щасливі дні і в дні сумні
Іду з дитинства до Тараса,
Несу думки свої земні
Юрій Рибчинський

/Files/images/Изображение 020.jpg

24 вересня 2014 року на виконання наказу КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» від 30.12.2013 року № 144 «Про затвердження складу творчих груп, шкіл творчого вчителя, педагогічної майстерності, постійно діючих семінарів, тренінгів, майстер-класів на 2014 рік» відбулося виїзне засідання творчої групи учителів української мови та літератури з проблеми: «Шляхи аналізу літературного твору. Сучасні технології роботи з текстом художнього твору».

Засідання відбулося на базі національного заповідника «Батьківщина Тараса Шевченка» (Звенигородський район, Черкаська область).

З метою вдосконалення фахової майстерності, розвитку креативності, творчості для членів творчої групи проведено оглядову екскурсію «Стежками долі Кобзаря», в ході якої вчителі довідалися про цікаві факти пов’язані з місцевістю, де народився та виріс Т. Г. Шевченко, дізналися про звичаї й свята Керелівки у творчості Тараса Шевченка.

Відвідали Моринці – колиску великого поета, місце, де народилася четверта дитина у сім’ї Шевченків. Ознайомились із творчістю Шевченка у різних видах мистецтва. Дізналися, що Моринці, Керелівка лежали на одному з восьми чумацьких шляхів Звенигородщини.

Всі отримали особливу життєдайну енергетику творчості, відвідуючи Будище, територію садиби родини Енгельгардта, де ростуть три старезні дуби, кожному з яких близько тисячі років. За переказами, в дуплі одного з них Тарас ховав свої малюнки. Біля поля між селами Шевченкове і Будище височить велетень-вітряк, єдиний збережений із двадцяти восьми, які діяли у Керелівці за часів дитинства Тараса.

У ході засідання проаналізували відомі факти та додатково отриману інформацію.

14.04.2014

/Files/images/Изображение 004.jpg

Педагогічна ідея - це повітря, в якому розправляє крила педагогічна творчість.

В. Сухомлинський

17 квітня 2014 року на виконання наказу КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» від 30.12.2013 року № 144 «Про затвердження складу творчих груп, шкіл творчого вчителя, педагогічної майстерності, постійно діючих семінарів, тренінгів, майстер-класів на 2014 рік» відбулося спільне організаційне засідання творчих груп учителів української мови та літератури з проблем: «Шляхи аналізу літературного твору. Сучасні технології роботи з текстом художнього твору» та «Компаративний аналіз художнього твору».

Учасники засідання ознайомилися з видами та завданнями аналізу художнього твору, обговорити вимоги до підготовки та проведення уроку компаративного аналізу, виявляли практичний досвід членів творчої групи щодо проведення уроків компаративного аналізу.

У ході засідання Марко Василь Петрович, доктор філологічних наук, професор, викладач кафедри української літератури КДПУ ім. В. Винниченка, презентував навчальний посібник «Аналіз художнього твору», розкрив питання аналізу художнього твору як мистецтва, яке ґрунтується на теоретичних знаннях і художньому смаку особистості, її вмінні бачити, чути і розуміти текст, обґрунтував сутність, принципи, цілі та загальні прийоми аналізу твору як феномену літератури в її жанрово-стильовому багатоманітні, а також продемонстрував конкретні аналітичні розвідки.

Про культурологічний проект «Стилет і стилос трьох степовиків» (винниченківський цикл) та історію створення циклу книг для культурно-мистецького простору Кіровоградщини розповів Колісник Сергій Олександрович, учитель ЗШ № 38 м. Кіровограда.

Небеленчук Ірина Олександрівна, старший викладач кафедри ТІМСО, кандидат педагогічних наук, окреслила питання діалектико-історичних особливостей порівняльного аналізу художнього твору.

Досягненнями щодо впровадження елементів компаративного аналізу поділились із колегами Щербина Світлана Василівна, учитель Созонівського НВК «ЗШ ІІІІ ступенів ДНЗ» Кіровоградської районної державної адміністрації, та Бугайова Наталія Анатоліївна, учитель Новопразької ЗШ І - ІІІ ступенів №2 Олександрійської районної ради Кіровоградської області, переможці обласного конкурсу дослідницьких робіт «Шевченко-явище незбагненне.

Керівники творчих груп - Дубок Тетяна Василівна, учитель української мови та літератури ЗШ І-ІІІ ст. № 1 ім. Т. Шевченка м. Знам’янка та Рожанчук Інна Валентинівна, учитель української мови та літератури гімназії ім. Т. Шевченка м. Кіровограда, представили та прокоментували плани роботи засідань творчих груп.

Мінич Галина Василівна, Маранська Ірина Андріївна, методисти НМЛ гуманітарно – естетичних дисциплін з метою виявлення потреб та інтересів членів творчих груп провели анкетування її учасників, представили нову сторінку сайту лабораторії «Вісник творчої групи», присвячену роботі творчих груп та інформували про хід роботи над посібником «Українська література 11 клас, конспекти уроків».

/Files/images/Изображение 011.jpg

/Files/images/Изображение 029.jpg/Files/images/Изображение 024.jpg/Files/images/Изображение 022.jpg

/Files/images/Изображение 002.jpg/Files/images/Изображение 027.jpg

/Files/images/Изображение 018.jpg/Files/images/Изображение 023.jpg/Files/images/Изображение 016.jpg/Files/images/Изображение 015.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.