Справжній педагог повинен працювати на майбутнє

Засідання постійно діючого семінару вчителів світової літератури та російської мови відбулося 6 жовтня 2016 року, предметом обговорення став роман-фентезі Корнелії Функе «Чорнильне серце».

Головна мета діяльності семінару – об’єднання креативних педагогів-однодумців, які через дослідницьку діяльність та її результативність впливатимуть на якість літературної освіти.

Виходячи із мети, головним завданням семінару є розроблення рекомендацій з вивчення літературних текстів нової програми з зарубіжної літератури на основі вивчення досягнень науки і пробне впровадження їх у практику роботи вчителя - словесника, пошук ефективних шляхів застосування результатів літературних досліджень, створення передового досвіду.

На засідання вперше були присутні вчителі-слухачі курсів підвищення кваліфікації, які стали учасниками засідання, а також запропонували власні методичні розробки щодо вивчення твору німецької письменниці. Під час засідання були розглянути питання:

- Корнелія Функе. «Чорнильне серце» Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 7 класу при вивченні твору

- Тема «оживлення» книги у творі. Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Поєднання уявного і реального світів.

- Створення моделей уроків за вивченням твору, презентація власних методичних розробок, створення презентацій до твору, використання відео та мультимедійних ресурсів ресурсів на уроці.

Вчителі продемонстрували володіння технологіями prezi, padlet, використання яких оживлює та оновлює якість викладання.

Матеріали, які слухачі постійно діючого семінару підготували для вчителів області

Бак С.К.

Вітко М.І.

Небога С.М.

Невкрита І.С.

Онищенко С.А.

Тіхоненко С.О.

Якимчук Г.В.

ФОТОwym-1445766976252

Постійно діючий семінар учителів світової літератури та російської мови з проблеми«Науковий та шкільний аналіз в аналітико-інтерпретаційній діяльності вчителя» провів своє засідання 19.02.2015 року. На засіданні був прийнятий новий формат роботи творчого об’єднання вчителів: після кожного засідання на сайті науково-методичної лабораторії гуманітарно-естетичних дисциплін публікувати методичні матеріали до уроків, які підготували вчителі-слухачі постійно діючого семінару.

Пропонуємо вашій увазі матеріали вчителів до вивчення повісті К. Нестлінгер «Конрад, або дитина з бляшанки» за програмою 6 класу.

Шевчеко В.В.
Піхуля Л.М.
Кранкус О.М.
Ціпов"яз Л.В.
Гетьман О.Г.
Якимчук Г.В.
Антонова Н.О.
Тригубенко О.М.
Федорова І.М.
Козаченко І.В.
Шпаченко Т.В.
Кiлькiсть переглядiв: 214

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.